Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,5 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Wtorek 2017-10-10

Jaką instalację LPG wybrać?

Renault Vel Satis (2010), 3.5 V6 24V 241 KM (177 kW)

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Silnik 3.5 V6 24V 241 KM (177 kW) samochodu Renault Vel Satis (2010) może być zaadaptowany na zasilanie gazowe z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji. Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, które na gazie należy kontrolować i ewentualnie korygować ich wartości co około 30 tys. km.

Środa 2017-10-11

Oliwer Sandowski

Monter KME

Silnik 3.5 V6 24V 241 KM (177 kW) samochodu Renault Vel Satis (2010) może być zaadaptowany na zasilanie gazowe z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji. Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, które na gazie należy kontrolować i ewentualnie korygować ich wartości co około 30 tys. km.

Środa 2017-10-11

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Silnik 3.5 V6 24V 241 KM (177 kW) samochodu Renault Vel Satis (2010) może być zaadaptowany na zasilanie gazowe z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji. Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, które na gazie należy kontrolować i ewentualnie korygować ich wartości co około 30 tys. km.

Środa 2017-10-11

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Silnik 3.5 V6 24V 241 KM (177 kW) samochodu Renault Vel Satis (2010) może być zaadaptowany na zasilanie gazowe z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji. Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, które na gazie należy kontrolować i ewentualnie korygować ich wartości co około 30 tys. km.

Środa 2017-10-11