Pytanie
Witam, po wymianie na nowy parownik, po kilkudziesięciu km był lekki strzał na gazie. Nic się nie uszkodziło w dolocie, tylko spinki filtra powietrza się odpięły. Silnik potem zaczął gasnąć przy dojeździe do świateł, przy zmianie biegow też potrafi, jeśli wolno zmieniam bieg. Gaśnięcie dotyczy sytuacji kiedy hamując silnikiem wcisnę sprzęgło, obroty spadają do zera i zawsze zgaśnie. Jeśli jadę i wcisnę sprzęgło i dodam gazu (wystarczy delikatna przygazówka), to już nie zgaśnie. Wykluczam kwestie, że pęd powietrza powoduje gaśnięcie, bo przygazówka nawet przy 100 km powoduje, że silnik nie zgaśnie, a mogę jechać na 1 biegu 20 km/h i zwalniać a podczas zwalniania wcisnąć sprzęgło i na 100% zgaśnie. Normalnie silnik pracuje równo, nie gaśnie, spalanie mam ok około 10l LPG. Kable podmieniałem na nowe, świece są nowe.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plStrzał w układ dolotowy mógł spowodować zmianę ustawień reduktora. Jeżeli zaś po regulacji problem będzie występował nadal, możliwe że reduktor uległ jednak uszkodzeniu. Nawet pozornie niewielki strzał może czasami doprowadzić do takiej sytuacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl