Pytanie
Witam. Mam instalację gazową , reduktor -Alaska, zawór gazowy - Tomasetto, wielozawór - Tomasetto, obudowa wielozaworu - Irene zt -15, Przełącznik g/b - Stag 4, elektr.jednost.ster.(ecu) - Stag 4, wtryskiwacze gazu Rail. Ogólnie jestem zadowolony, mam ją 2 miesiące, także jest na gwarancji, ale po przełączeniu się auta na gaz i przy bardzo ostrej jeździe czyli każdy bieg poczynając od jedynki zmieniam przy obrotach 4500 do 6000. W pewnym momencie auto gaśnie przy prędkości ok 120km i przez pare sekund w ogóle nie mogę uruchomić samochodu. Co jest tego przyczyną? Kiepski reduktor bo za słaby?
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plW takim przypadku proponuję przeprowadzić diagnostykę instalacji LPG podczas próby drogowej obserwując temperaturę reduktora i gazu. Możliwą przyczyną takich problemów jest zamarzanie wtryskiwaczy i reduktora, a tym samym zalewanie silnika. W takim przypadku należałoby sprawdzić układ ogrzewania reduktora (włączenie w układ wodny auta) ewentualnie zmienić reduktor na taki o większym wydatku.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl