Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plW przypadku silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny do określenia typu, a nawet możliwości montażu instalacji konieczna jest znajomość kodu silnika.
W niektórych przypadkach ważny jest nawet rodzaj skrzyni biegów (ręczna czy automatyczna).
Jednostka napędowa 1.8 TSI może być zasilana LPG za pomocą systemu IV generacji, czyli sekwencyjnego wtrysku LPG w fazie gazowej do kanałów dolotowych silnika. W takim przypadku silnik pracuje z tzw. dotryskiem benzyny. Czyli eksploatując samochód na gazie zużywamy także pewną ilość benzyny, zależną od strategii pracy systemu LPG i charakteru eksploatacji pojazdu.
Do tej jednostki napędowej oferowany jest także system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej), który dawkuje LPG wprost do komór spalania przez oryginalne wtryskiwacze benzynowe. Dzięki temu silnik w trybie pracy na gazie jest zasilany wyłącznie LPG.
Jest to z pewnością przewaga tych systemów nad instalacjami IV generacji stosowanymi w silnikach z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Przewagą tych drugich jest z kolei niższa cena.
Kliknij na wybranego producenta aby dowiedzieć się więcej!
Do tego samochodu pasują instalacje:
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl