Uwagi pytającego:
Głowice i zawory są podobno słabe w Suzuki. Czy wymagana jest lubryfikacja? Ostatnio czytałem, że olej z lubryfikacji zapycha katalizator i robi sporo bałaganu w silniku. Pozdrawiam Marcin z Radomia
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik ten może być zasilany LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Lubryfikacja jest konieczna w przypadku zastosowania systemu IV generacji. V generacja nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Dodatkowo silnik ten wymaga kontroli luzów zaworowych co około 30 tys. km.
Stosowanie lubryfikacji w tych silnikach jest wskazane. Są różne sposoby jest realizacji można podawać lubryfikator do kolektora dolotowego lub dodawać go do paliwa (gazu i benzyny).
Przy prawidłowym dawkowaniu nie powinno to mieć negatywnego wpływu na katalizator, a tym bardziej na silnik. Katalizatory w Suzuki ulegają zużyciu również przy eksploatacji na samej benzynie.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl