Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba samochody można z powodzeniem dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Jednak z uwagi na zastosowanie hydraulicznych popychaczy w układzie rozrządu nieco lepszym wyborem wydaje się Renault. Nie wymaga stosowania lubryfikacji, natomiast silnik Suzuki ma regulowane ręcznie luzy zaworowe i w związku z tym w przypadku zasilania LPG z wykorzystaniem instalacji IV generacji wymaga jej zastosowania. System V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Niezależnie od zastosowanego systemu zasilania LPG silnik Suzuki wymaga okresowego (zgodnego z zaleceniami producenta) sprawdzania i ewentualnej regulacji luzów zaworowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl