Tomasz Krawiec
Technik Landi Renzo PolskaPiotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba samochody wymienione w pytaniu:
mogą być z powodzeniem poddane adaptacji na zasilanie LPG.
Można jej dokonać z wykorzystaniem jednego z wielu oferowanych na rynku zestawów montażowych instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej).
Nieco wygodniejszy w eksploatacji będzie Volkswagen Polo ponieważ nie wymaga stosowania dodatkowej ochrony zaworów ani kontroli wartości luzu zaworowego. Silnik 1.4 86 KM (63 kW) ma hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu.
W przypadku Suzuki trzeba zastosować dodatkową ochronę zaworów (lubryfikację, dotrysk benzyny lub dodatki do paliw - benzyny i LPG) oraz okresowo kontrolować i ewentualnie korygować wartość luzu zaworowego. Silnik 1.2 VVT 94 KM (69 kW) ma ręczną regulację luzu zaworowego.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl