Pytanie
Witam,
Problem szarpania nadal jest nie do rozwiązania. Kompensacja temperatury reduktora na minus, na plus czy na wyłączonej jest tak samo. Jeżeli auto sią zagrzeje na maxa jest OK, tzn. jak temperatra oleju wskoczy na 79-80°C wtedy jest dogrzane i nic nie szarpie.
Gazownik stwierdził, że nie wie czemu tak jest. Mapy OK, wtryskiwacze OK, reduktor OK. Wszystko wydaje się w porządku, a problem jest nadal.
Nie mam pojęcia czego się czepić. Cały układ zapłonowy w porządku. Zastanawiam sią jaki wpływ ma jeszcze na to kompensacja temperatury gazu i ciśnienie gazu. Normalnie przyspiesza itp., tylko to pojedyncze szarpnięcie przy dodawaniu gazu.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plTrudno jest rozwiązać ten problem bazując jedynie na opisie objawu i stwierdzeniu, że wtryskiwacze, reduktor i pozostałe elementy instalacji są według Pana i gazownika OK.
Wtryskiwacze sprawne wcale nie muszą być właściwie dobrane do silnika w Pana aucie, a często dobór wtryskiwaczy jest wykonywany indywidualnie do konkretnej jednostki napędowej (umiejscowienie dyszy w kolektorze, rodzaj sterownika i reduktora) i sposobu eksploatacji przez użytkownika (technika jazdy).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl