Pytanie
Auto podczas ruszania i jazdy na 1 i 2 biegu przy 1000-1500 obr/min strasznie szarpie. Po przełączeniu na benzynę szarpanie nie wstępuje. Po każdej wizycie w serwisie i regulacji szarpanie ustępuje na ok 20 km po czym zapala się kontrolka silnika. Za każdym razem ten sam błąd, zbyt bogata mieszanka. Po skasowaniu błędu i regulacji instalacji powraca szarpanie. Instalacja założona w Czerwcu 2012, przebieg instalacji ok 2500 km. Świece i kable zapłonowe wymienione ok 3000 km przed montażem Instalacji gazowej. Przebieg auta 180 000 km.
Wtryskiwacze HANA, sterownik LECHO sec eco z ats, reduktor Tomasetto Alaska
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plJeżeli po regulacji szarpanie na pewien czas ustępuje sugerować to może zbyt duże wtryskiwacze lub źle skonfigurowany sterownik pod kątem "ekstra wtryskiwania". Proponuję poszukać innego warsztatu serwisującego instalacje Lecho lub wymóc na warsztacie, który zamontował instalację solidne zajęcie się problemem. Może się to wiązać z koniecznością pozostawienia auta na 2-3 dni.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl