Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 11,1 tys. odpowiedzi

Szarpanie pomiędzy 2 - 3 tyś obrotów

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.
wtorek 2010-04-06

Pytanie o eksploatację instalacji.

Szarpanie pomiędzy 2 - 3 tyś obrotów

Pytanie

Witam,Posiadam Mazdę 323BJ 1,5 88KM z 1999r z instalacją LPIGAZ reduktor Cometa i, komputer Stella nord, wtryski IG1. Instalację gazową założyłem miesiąc temu i od samego początku jest problem z szarpaniem pomiędzy 2 - 3 tyś obrotów. Występuje on przy odpuszczaniu gazu i jeździe na jednostajnym gazie najczęściej pod górę. Byłem na regulacji już 3 razy ale problem nadal nie ustępuje. Szapie i na bogate i na ubogiej mieszance. Czytałem, że te silniki mają tzw dotryski czy inaczej zubożanie. Proszę o informację czy instalacja która jest w moim aucie w ogóle to obsługuje i jak rozwiązać ten problem. ps. na świecach mam zrobione jakieś 5 tyś km reszta układu zapłonowego wygląda ok.

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Piotr Złoty

Redaktor gazeo.pl

Silniki Mazdy rzeczywiście są dość trudne do skalibrowania. Rozwiązania należy szukać w prawidłowym doborze dysz we wtryskiwaczach gazowych. Dla silnika Mazdy 1.5 dysze te powinny oscylować w okolicach 1,7 - 1,8 mm. Powinno to pozwolić zminimalizować szarpanie występujące przy lekkim obicążeniu silnika i jednostajnej jeździe w okolicach 2-3 Rpm.

wtorek 2010-04-06
Zamów wycenę instalacji LPG i zobacz ile zaoszczędzisz
  ABC Autogaz Bogdan Przybylski
Gnieźnieńska 132
62-006, Bogucin
Zamów wycenę




Gazeo
Zaloguj sie jako:
  Czytelnik
  Warsztat
  Producent
Nie pamiętam hasła Załóż konto
Ustawienia plików cookie