Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 11,1 tys. odpowiedzi

Szarpanie samochodu

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.
piątek 2010-10-15

Pytanie o eksploatację instalacji.

Szarpanie samochodu

Pytanie

Mam problem z samochodem głównie przy nagrzanym silniku. Przy ruszaniu na wolnych obrotach samochód szarpie i dławi się. To samo dzieje się na wstecznym. Na wyższych biegach i szybszej jeździe tego nie odczuwam. Mechanik, gdy wyjął tylny wał o jeździe nie było mowy, ponieważ żaden bieg nie chciał wejść, pomimo, że poprzednie lato tak właśnie przejeździłam. Zasugerował, że może to być zepsuty reduktor. Czy jest to prawda i czy muszę wymienić cały, czy wystarczy jakąś część. A może wystarczy go dać do naprawy.

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Piotr Złoty

Redaktor gazeo.pl

W zależności od rodzaju instalacji gazowej przyczyny mogą być różne. W przypadku instalacji II generacji usterka reduktora (zbyt sztywne membrany) może dawać tego typu objawy - przy wyjściu z biegu jałowego następuje zubożenie mieszanki i pojawia się szarpanie silnika.
W przypadku instalacji IV generacji powodem szarpania przy wyjściu z biegu jałowego częściej jest uszkodzona listwa wtryskiwaczy. Natomiast w obu generacjach instalacji przyczyna szarpania może być nie związana z instalacją gazową mimo, iż objawy odczuwalne są tylko na gazie tzn. usterka w układzie zapłonowym.

piątek 2010-10-15
Zamów wycenę instalacji LPG i zobacz ile zaoszczędzisz
  SUPRAL
Al. Kasprowicza 111
51-146, Wrocław
Zamów wycenę




Gazeo
Zaloguj sie jako:
  Czytelnik
  Warsztat
  Producent
Nie pamiętam hasła Załóż konto
Ustawienia plików cookie