Pytanie
Na instalacji przejechałem już ok 20000 km i ostatnio narastają dwa problemy:1. Podczas zwykłej jazdy szarpie przy normalnym przyśpieszaniu i utrzymywaniu stałej prędkości 2. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowań, wrzucaniu luzu lub wciskaniu sprzęgła, obroty opadają i wracają na swój poziom. Na benzynie opadają do 200 obrotów, podbiją na ok 1000 i wracają na 700 i trzymają sztywno (jedna fala). Na gazie wygląda to podobnie tylko poważniej - obroty po wrzuceniu luzu czy wciśnięciu sprzęgła potrafią opaść do 0 i auto gaśnie. To zjawisko da się zaobserwować wyraźniej jeśli przed wciśnięciem sprzęgła czy wrzuceniem na luz hamuję silnikiem. Jeśli nie hamuję silnikiem i sprzęgło wciskam od razu po puszczeniu pedału gazu to zjawisko prawie nie występuje.Wymieniłem świece, przewody WN, kopułkę z palcem, filtry gazu, kilkakrotnie regulowałem instalację, wyregulowałem zawory, wyczyściłem przepustnicę, zmieniłem oba druty masy na solidne miedziane, wymieniłem bezpiecznik instalacji.Proszę o pomoc bo mechanicy i gazownicy rozkładają ręce i każą wymienić pół auta.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl