Pytanie
Witam.Posiadam Rover’a 416Si, instalacja Agis, Reduktor Tomasetto AT09 Alaska. Samochód zaczął długo przełączać się na gaz. To znaczy przy przełączaniu na gaz, przy zimnym silniku trwało to parę lub paręnaście sekund zanim zaczęły działać wszystkie wtryski. Oddałem samochód do gazownika. Na moją prośbę wymienili filtry gazu, świece oraz jak to określili wymienili "wszystko" na listwie wtryskowej gazu. Samochód przełącza się już lepiej (już nie gaśnie), ale...Nie zależnie od temperatury silnika, samochód nie chce działać na LPG na wszystkie wtryski. Szapie, śmierdzi gazem. Jak go podkręcę na wysokie obroty to czasem zacznie chodzić normalnie, ale wystarczy ze z nich zejdę i znowu się "blokuje" i szapie. Czasem gaśnie. Potem odpala bez problemu. Pali ok 50-60% więcej. Dodam, iż przed "naprawą" i po niej na benzynie samochód działał bez problemów, a na gazie jak się silnik rozgrzał też nie było problemów. Mechanik walczy już 3 dzień i coś czuje że powie że to coś jeszcze pechowo się zepsuło. Jak dla mnie to coś im nie poszło z naprawą, tylko co? Jakoś nie wieżę w takie zbiegi okoliczności. Robili coś przy instalacji i ona teraz działa tragicznie.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl