Pytanie:
Witam,
Zastanawiam się nad montażem instalacji gazowej do w/w pojazdu, jednak mam wątpliwości co będzie z zaworami. Jedni mówią, że dotrysk paliwa, inni że lubryfikacja wystarczy, jak to powinno być?
Czy w tym aucie trzeba dokonywać regulacji zaworów po montażu instalacji?
Pozdrawiam
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plZnajdujący zastosowanie w samochodach Toyota silnik 1.6 Dual VTT-i (124 KM) bardzo dobrze spisuje się gazie. Do jego zasilania można zastosować większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Według dostępnych mi danych silniki 1ZR-FE mają hydrauliczną regulację luzów zaworowych, w mojej ocenie nie ma konieczności stosowania lubryfikacji gniazd zaworowych przy tych silnikach ani dotrysku benzyny.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl