Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPrawie wszystkie silniki samochodów z tego zestawienia nadają się do zasilania LPG. Wyjątkiem jest silnik 2.2 direct (155 KM) stosowany w Oplu Signum, który jest jednostką napędową z bezpośrednim wtryskiem benzyny i według informacji jakie mam, gazowy układ zasilania do niego nie został dotychczas opracowany przez żadnego z producentów instalacji LPG.
Pozostałe silniki z tego zestawienia mogą być zasilane LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silniki samochodów:
mogą być zasilane LPG bez stosowania dodatkowej lubryfikacji gniazd zaworowych.
Natomiast decydując się na zasilanie LPG silników samochodów:
z wykorzystaniem systemów IV generacji, należy zastosować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Zastosowanie w tych jednostkach napędowych systemu V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji, podobnie jak w pierwszej grupie silników.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl