Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie auta z tego zestawienia nadają się do zasilania gazowego z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silniki wymienionych samochodów mają regulowane ręcznie luzy zaworowe, zatem decydując się na ich zasilanie z wykorzystaniem gazowego systemu zasilania IV generacji należy zastosować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Instalacja V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Silnik 2.0 w Hondzie Accord ma stosunkowo prosty, w związku z tym tani, sposób regulacji luzów zaworowych, więc biorąc pod uwagę konieczność okresowej kontroli i ewentualnej ich regulacji, eksploatacja tej jednostki napędowej będzie tańsza.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl