Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody z tego zestawienia mogą być zasilane LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W mojej ocenie najlepszym wyborem jest jednak Opel Vectra 1.8 (122 KM), ponieważ z uwagi na hydrauliczne popychacze zaworowe nie wymaga stosowania lubryfikacji, natomiast zarówno Toyota Avensis 2005 r., 1.8 VVT-i (129 KM) jak i Honda Accord 2004 r., 2.0i (155 KM) mają regulowane ręcznie luzy zaworowe i należy zamontować w nich układ lubryfikacji gniazd zaworowych (przy zastosowaniu systemu IV generacji). Instalacja LPG V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl