Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba samochody z tego zestawienia mogą być zasilane LPG. W Toyocie można zastosować większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypadku instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. System V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Silnik 1.8 VVT-i (129 KM) wymaga także okresowej kontroli luzów zaworowych (co około 30 tys. km)
Jednostka napędowa 2.0 FSI (150 KM) zastosowana w Volkswagenie Jetta jest wyposażona w bezpośredni wtrysk benzyny, co wymaga zastosowania dedykowanej instalacji gazowej. Według mojej wiedzy silnik ten został opracowany pod kątem zasilania LPG przez firmy: Landi Renzo, Lovato i STAG.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl