Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba samochody zawarte w pytaniu
można poddać adaptacji na zasilanie gazowe z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Nieco wygodniejszą i tańszą w użytkowaniu propozycją będzie silnik 1.8 Valvematic 147 KM (108 kW) Toyoty Avensis ponieważ nie wymaga on stosowania lubryfikacji ani regulowania luzów zaworowych (ma hydrauliczne popychacze).
W przypadku Hondy i jej silnika 2.0i 156 KM (115 kW) należy zamontować lubryfikację (przy instalacjach IV generacji) oraz pamiętać o konieczności okresowej kontroli (co około 15-20 tys. km) i ewentualnej regulacji luzów zaworowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl