Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie wymienione w pytaniu samochody można z powodzeniem dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Najlepszym wyborem wydaje się jednak Toyota, ponieważ z uwagi na zastosowanie hydraulicznych popychaczy w układzie rozrządu jej silnik nie wymaga stosowania lubryfikacji gniazd zaworowych.
Silniki pozostałych samochodów mają regulowane ręcznie luzy zaworowe i w przypadku zastosowania instalacji IV generacji wymagają zamontowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych. Jeśli do ich zasilania zostanie użyty system V generacji lubryfikacja nie jest wymagana.
Bez względu na rodzaj zastosowanego gazowego układu zasilania w silnikach tych należy okresowo sprawdzać i w razie konieczności regulować luzy zaworowe.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl