Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilniki: 2AR-FE (2.5 EFI) o mocy 179 KM oraz 2GR-FE (3.5 V6) o mocy 268 KM stosowane w samochodzie Toyota Camry (2010) mogą być poddane konwersji na zasilanie LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Według tego co udało mi się ustalić oba silniki nie wymagają stosowania lubryfikacji (mają hydrauliczne kompensatory luzu zaworowego)
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl