Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie silniki: 1.4 97 KM (71 kW), 1.6 Valvematic (132 KM) i 1.6 VVT-i 110 KM (81 kW) stosowane w Corollach mogą być dostosowane do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Nieco lepszym wyborem wydaje się jednostka napędowa 1.6 Valvematic (132 KM) ponieważ z uwagi na zastosowanie hydraulicznych popychaczy w układzie rozrządu nie wymaga stosowania lubryfikacji.
Pozostałe silniki: 1.4 97 KM (71 kW) i 1.6 VVT-i 110 KM (81 kW) w przypadku zastosowania instalacji IV generacji wymagają zamontowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych. Silniki te mają także regulowane ręcznie luzy zaworowe. Ich wartości należy kontrolować i ewentualnie korygować co około 30 tys. km.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl