Uwagi pytającego:
Witam, Czy konieczne jest zastosowanie lubryfikatora w tym silniku, a jeżeli tak to jaki wybrać. Mechaniczny czy elektryczny sterowany instalacją? Pozdrawiam
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plDo zasilania silnika 1.6 VVT-i (110 KM) można zastosować większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Stosując system IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Instalacja V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Teoretycznie lubryfikacja sterowana instalacją LPG jest bardziej precyzyjna.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl