Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPod kątem eksploatacji na gazie oba auta są podobne. Oba mają silniki z ręcznie regulowanymi luzami zaworowymi i przy zasilaniu LPG z wykorzystaniem instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) wymagają zastosowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych. Zastosowanie systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej) nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl