Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilniki wszystkich pojazdów wymienionych w pytaniu:
mogą być dostosowane do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Nieco lepszym wyborem wydaje się Toyota ponieważ z uwagi na hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu nie wymaga stosowania lubryfikacji.
Oba silniki Nissana wymagają lubryfikacji (przy zastosowaniu instalacji IV generacji) oraz okresowej kontroli i ewentualnie korekty wartości luzów zaworowych (co około 30 tys. km).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl