Marcin Dziewiątkowski
Kierownik Działu Wsparcia Technicznego i RozwojuPiotr Złoty
Redaktor gazeo.plZastosowany w samochodzie Volkswagen Golf (1990) silnik 1.8 90 KM (66 kW) może być z powodzeniem poddany konwersji na zasilanie LPG, pod warunkiem, że nie jest on wyposażony w mechaniczny wtrysk KE-Jetronic.
Jeśli silnik ten ma wielopunktowy wtrysk paliwa to adaptacji tej można dokonać z wykorzystaniem jednego z wielu oferowanych na rynku zestawów montażowych instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub zestawu systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Jeśli jest on zasilany przez jednopunktowy wtrysk paliwa to można zastosować jedynie system II generacji (podciśnieniowy z elektroniczną regulacją).
Jeśli jest to silnik gaźnikowy to możliwe jest zastosowanie instalacji I generacji (podciśnieniowa z ręczną regulacją).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl