Pytanie:
Witam!
Już raz zadawałem pytanie
http://gazeo.pl/lpg/jaka-instalacje-gazowa-wybrac-lpg-problemy/VW-Golf-1.8-66-kW-pelny-wtrysk-duze-spalanie-LPG-I-generacja-Volkswagen-Golf-8V-1990r.-D.-T.-GAS-System-zwykla-podcisnieniowa-Lovato,o,2806.html
Po wymianie i właściwym ustawieniu rozrządu spalanie nadal się nie zmieniło. Zapłon także został ustawiony jak należy. Ja już rozkładam ręce, nie wiem co może być przyczyną. Parownik jak wcześniej pisałem był regenerowany i przed i po regeneracji spalanie było identyczne. Wycieku gazu chyba nie ma, nie czuć tego gazownik, który regulował także go nie wyczuł. On uparł się na wymianę reduktora, ale wiem, że to nic nie zmieni. Ostatnio również zauważyłem większe spalanie na PB (to może być wina nie zaadaptowanej przepustnicy).
Proszę o poradę, co mogę jeszcze zrobić z moim problemem.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plJeżeli rozrząd został sprawdzony, reduktor prawidłowo zregenerowany, analiza spalin nie wykazuje nieprawidłowości w ustawieniu to powodów dużego spalania proponowałbym szukać gdzie indziej. Może blokują hamulce albo licznik nieprawidłowo liczy drogę. Powodem może być także niskie ciśnienie w ogumieniu.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl