Uwagi pytającego:
Często jeżdżę na krótkich odcinkach ok 3km więc mam dylemat w doborze instalacji. Aktualnie mam Golfa 3 z silnikiem 2.0 8V 115 KM, który posiada instalację 2 generacji przy której wystarczy "przegazować" zaraz po odpaleniu i silnik pracuje poprawnie na LPG od ponad 9 lat. Więc nie jest to szkodliwe dla silnika. Więc myślę, że w Golfie IV z podobnym silnikiem taka instalacja również powinna być bardziej opłacalna od sekwencyjnej ze względu ze ona musi się nagrzać.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plJednostka napędowa 2.0 (115 KM) samochodu Volkswagen Golf (1999) może być z powodzeniem dostosowana do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Niektóre obecnie oferowane instalacje IV generacji mają funkcję "ciepłego startu", umożliwiającą uruchomienie ciepłego silnika na gazie.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl