Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody wymienione w tym zestawieniu można dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Pierwsze trzy:
mogą być użytkowane bez lubryfikacji (mają hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu), natomiast silnik 1.6 (105 KM) samochodu Opel Astra 2005 r. z uwagi na regulowane ręcznie luzy zaworowe wymaga jej zastosowania. Jest to konieczne tylko w przypadku zastosowania do jego zasilania instalacji IV generacji. Zastosowanie systemu V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Silnik ten wymaga wykonywania dodatkowych czynności obsługowych związanych z koniecznością okresowego (zgodnego z zaleceniami producenta) sprawdzania i ewentualnej korekty wartości luzów zaworowych. Jest to bardzo ważna czynność, szczególnie w kontekście zasilania gazowego.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl