Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody z tego zestawienia mogą być z powodzeniem zasilane LPG. Silniki Opla i Toyoty mogą być dostosowane do zasilania gazowego z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Dodatkowym wymaganiem silnika 1.8 VVT-i (129 KM) stosowanego w Toyocie jest konieczność zastosowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych. Silnik ten wymaga także okresowej (zgodnej z wymaganiami producenta) kontroli i ewentualnej regulacji luzów zaworowych.
Natomiast silnik 2.0 FSI samochodu VW Passat to jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem benzyny, która wymaga instalacji dedykowanej. Silnik ten pod kątem zasilania LPG opracowało kilku producentów instalacji LPG. Są to systemy bazujące na instalacjach IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej z dotryskiem benzyny).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl