Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody z tego zestawienia:
można poddać konwersji na zasilanie LPG.
Silniki Volkswagena i Skody to jednostki napędowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny, które wymagają zastosowania instalacji dedykowanych. Do Volkswagena Passata 2012 r. z silnikiem 1.8 TSI 160 KM (118 kW) opracowali je: BRC, Elpigaz, KING, LANDI RENZO, Lovato, Prins, STAG,Tartarini i Vialle). Do Skody Octavii 2012 r., Combi 1.4 TSI 122 KM (90 kW) oferują je: Elpigaz, LANDI RENZO, Lovato, Prins, STAG i Zenit.
Samochód Mazda 6 2012 r. z silnikiem 2.0 G 145 KM (107 kW) można poddać adaptacji na LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji.
Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy sprawdzać i ewentualnie regulować co około 30 tys. km.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl