Uwagi pytającego:
Owe Polo ponoć dobrze się spisuje na Instalacji BRCSequent 24: Nowsza jest ale BRCSequent 32: Którą z instalacji wybrać ,aby samochód był w eksploatacji na gaz bezproblemowy . Instalacja z dodatkiem lubryfikatora. Na co zwrócić uwagę przy montażu? Co można jeszcze dodatkowo zamontować oprócz lubryfikatora? Dziękuję Pozdrawia Jarek z Monachium
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik 1.4 86 KM (63 kW) samochodu Volkswagen Polo (2010) może być poddany konwersji na zasilanie LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Obie instalacje będą bardzo dobrze obsługiwać ten silnik.
Silnik ten ma hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu i nie wymaga stosowania lubryfikacji.
Myślę, że jeśli montaż odbędzie się w dobrym, renomowanym warsztacie to nie musi Pan na nic zwracać uwagi, bo to on zajmie się doborem komponentów i ich odpowiednim zamontowaniem z użyciem dobrej jakości materiałów pomocniczych oraz skalibrowaniem systemu w samochodzie.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl