Tomasz Krawiec
Technik Landi Renzo PolskaPiotr Złoty
Redaktor gazeo.plSamochody wymienione w pytaniu:
mogą być poddane konwersji na zasilanie LPG.
W przypadku silnika 1.4 86 KM (63 kW) można to zrobić wykorzystując jeden z wielu oferowanych na rynku uniwersalnych zestawów montażowych instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej).
Silniki pozostałych dwóch samochodów maja bezpośredni wtrysk benzyny, co powoduje, że ich zasilanie LPG jest możliwe z wykorzystaniem dedykowanych instalacji gazowych.
Informacje publikowane przez producentów i importerów samochodowych instalacji gazowych wskazują, że silnik 1.4 TSI 122 KM (90 kW) samochodu Volkswagen Golf 2013 r. został opracowany pod kątem zasilania LPG przez następujące firmy/marki: ALEX, Elpigaz, EuropeGAS, KME, Landirenzo, Prins, STAG, Tartarini, Vialle, Zenit i Zavoli.
A silnik 1.2 TSI 2.0 105 KM (77 kW) samochodu Volkswagen Golf 2012 r., Plus przez firmy/marki: ALEX, BRC, Elpigaz, EuropeGAS, KME, Landirenzo, Prins, STAG, Vialle, Zenit i Zavoli.
By precyzyjnie dobrać system zasilania gazowego do jednostki napędowej z bezpośrednim wtryskiem benzyny konieczna jest znajomość kodu silnika.
Kompletację wraz z wyceną instalacji LPG do konkretnego auta przygotowuje warsztat. Aby te informacje uzyskać wystarczy skorzystać ze strony internetowej Wycena instalacji LPG gazeo.pl wybierając dogodnie położony serwis.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl