Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik ten może być zasilany LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Jednak w 1999 r. silnik ten występował w dwóch wersjach. Jedna z nich miała hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu (B4184S), a druga regulowane ręcznie luzy zaworowe (B4184S3).
W związku z tym jednostka napędowa B4184S3 (z regulowanymi ręcznie luzami zaworowymi) wymaga zastosowania lubryfikacji gniazd zaworowych w przypadku zasilania LPG z wykorzystaniem instalacji IV generacji. V generacja nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Silnik B4184S nie wymaga stosowania lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl