Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilniki obu samochodów z zestawienia nadają się do zasilania LPG i można w nich zastosować większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Trochę lepszą propozycją wydaje się Golf 1.6 (102 KM) - nie wymaga stosowania lubryfikacji, natomiast silnik Volvo przy zastosowaniu systemu IV generacji wymaga jej zastosowania. Jeśli do jego zasilania będzie zastosowany system V generacji dodatkowa lubryfikacja nie jest wymagana.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl