Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody z tego zestawienia:
można poddać konwersji na zasilanie LPG. W przypadku Mitsubishi i Nissana można to zrobić z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silniki obu tych pojazdów mają regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować. W obu należy stosować dodatkową ochronę zaworów, np. w postaci lubryfikacji (w przypadku zastosowania instalacji IV generacji)
Natomiast silnik 1.6 180 KM (132 kW) samochodu Volvo jest jednostką napędową z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Wymaga zatem zastosowania instalacji dedykowanej. Z tego co udało mi się ustalić silnik ten został opracowany pod kątem zasilania LPG przez kilku producentów instalacji. Są to: KING, Prins i Zavoli.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl