Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,5 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Wtorek 2017-10-10

Jaką instalację LPG wybrać?

Volvo S80 (2008), S80 T6 AWD 3.0 L6 286 KM (210 kW)

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Jednostka napędowa 3.0 L6 286 KM (210 kW) samochodu Volvo S80 (2008) może być poddana adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Silnik ten wymaga zastosowania lubryfikacji (przy instalacjach IV generacji) oraz okresowej kontroli i ewentualnie korekty wartości luzów zaworowych (co około 30 tys. km).

Środa 2017-10-11

Oliwer Sandowski

Monter KME

Jednostka napędowa 3.0 L6 286 KM (210 kW) samochodu Volvo S80 (2008) może być poddana adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Silnik ten wymaga zastosowania lubryfikacji (przy instalacjach IV generacji) oraz okresowej kontroli i ewentualnie korekty wartości luzów zaworowych (co około 30 tys. km).

Środa 2017-10-11

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Jednostka napędowa 3.0 L6 286 KM (210 kW) samochodu Volvo S80 (2008) może być poddana adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Silnik ten wymaga zastosowania lubryfikacji (przy instalacjach IV generacji) oraz okresowej kontroli i ewentualnie korekty wartości luzów zaworowych (co około 30 tys. km).

Środa 2017-10-11

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Jednostka napędowa 3.0 L6 286 KM (210 kW) samochodu Volvo S80 (2008) może być poddana adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Silnik ten wymaga zastosowania lubryfikacji (przy instalacjach IV generacji) oraz okresowej kontroli i ewentualnie korekty wartości luzów zaworowych (co około 30 tys. km).

Środa 2017-10-11