Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plW samochodach:
zastosowano jednostki napędowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny i według informacji, które mam do silnika Forda w tym nadwoziu żaden z producentów instalacji LPG nie opracował dotychczas gazowego układu zasilania.
Według mojej wiedzy silnik Volvo został opracowany przez BRC i Landi Renzo. Firmy te oferują systemy IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej z dotryskiem benzyny), co oznacza, że w trybie zasilania LPG jednostka napędowa zużywa LPG i pewną (zależną od warunków eksploatacji) ilość benzyny.
Natomiast silnik do zasilania LPG silnika 1.3i (60 KM) w samochodzie Hyundai Accent (1996) można zastosować większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl