Pytanie:
Przy ostrej jeździe przerzuca mi na benzynę ale nie tak od razu, najpierw nim poszarpie ale tak zdrowo, a w zbiorniku jeszcze gazu dużo. Kolejny problem to przy 220 km/h tez nie jedzie równo tylko szarpie. Następny problem to wskaźnik ilości gazu. Myślę o tym w środku samochodu (nie przy zbiorniku). Jest pełny zbiornik, a pokazuje tak różnie. Czy to też może być przyczyną tego szarpania? Po podłączeniu do komputera mechanik nie wykrył żadnych błędów. Chciałbym dociec, co jest przyczyną owego szarpania oraz niepotrzebnego przełączania na benzynę.
Pozdrawiam serdecznie
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPowodem szarpania przy dużych obciążeniach silnika jest najczęściej niewłaściwa dawka gazu. Przełączanie systemu na benzynę może być spowodowane spadkiem ciśnienia na reduktorze .Wadliwie działający wskażnik ilości gazu nie ma wpływu na działanie instalacji LPG.W celu prawidłowego zdiagnozowania instalacji konieczna jest weryfikacja parametrów instalacji podczas próby drogowej lub na hamowni podwoziowej.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl