Uwagi pytającego:
Witam, Czy do auta Volvo XC 70 (2001) o przebiegu 272 800 km z silnikiem o pojemności skokowej 2 435 cm3 o mocy 200 KM z automatyczną, hydrauliczną skrzynią i napędem 4x4 (dołączanym automatycznie) warto założyć instalacje gazową. Jeśli tak to proszę doradzić jaką instalację najlepiej wybrać? Dziekuję
Marcin Dziewiątkowski
Kierownik Działu Wsparcia Technicznego i RozwojuPiotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik 2.4T L5 200 KM (147 kW) stosowany w Volvo można poddać konwersji na zasilanie gazowe z wykorzystaniem jednego z wielu oferowanych na rynku zestawów montażowych instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub zestawu systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych lub inną metodę dodatkowej ochrony zaworów (dotrysk benzyny lub dodatki do paliw - benzyny i LPG)
Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (na gazie co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.
Ani wysoki przebieg, ani zastosowany układ napędowy nie stanowią przeszkody w montażu gazowego układu zasilania.
Aby uzyskać konkretną ofertę na montaż instalacji gazowej w tym samochodzie, proponuję skorzystać z naszej aplikacji Wycena instalacji LPG gazeo.pl.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl