Pytanie
Kupiłem samochód już z instalacją II generacji (sterownik STAG-2L), od początku mam problem z wolnymi obrotami (zwłaszcza na zimnym lub dogrzewającym się silniku). Często spadają prawie do zera, albo spadają do 200-300obr i czasami sam podbije do swoich 900 a czasami muszę trzymać nogę na gazie i robić za ssanie żeby nie zgasł. Byłem z tym u "gazownika", ale stwierdził, że ta instalacja tak ma i nic się nie da zrobić. Czy rzeczywiście jest to kwestia instalacji?
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plgazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl