Pytanie
Witam!Posiadam w Audi A4 1,8 125 KM instalacje Stag 300, reduktor Tomasetto Aric, wtryski Valtek 1 ohm ( żółte), dysza 2,6. Na instalacji tej zrobiłem 42 000 km. Problem w tym, iż z wtryskiwaczy czuć ewidentnie gaz, który wyczuwalny jest także intensywnie wewnątrz auta. Auto na LPG jest mniej dynamiczne, a przy automatycznym przełączeniu na Pb czuć wyraźne szarpnięcie. Czy wtryski kończą swój żywot? Jakie wtryski polecilibyście mi do tego silnika i instalacji. Ponadto na LPG mam duże spalanie. Trasa przy spokojnej jeździe ok 11-12 l ( spalanie benzyny przy tej samej jeździe ok 8 litrów - sprawdzone). Miasto gaz 17 litrów, Pb 12 litrów. Słyszałem, iż wtryski te nie cieszą się długą żywotnością i w granicach 30-40 tyś. km kończą swoje prawidłowe działanie.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPrzebieg około 40 tys. km na wtryskiwaczach Valtek 1 Ohm kwalifikuje je praktycznie do wymiany. Osobiście polecałbym zastosowanie Valteka 3 Ohm i dyszy o średnicy 2,2 mm. Silniki te bardzo dobrze spisują się na wymienionej kompletacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl