Pytanie
Dziękuję za odpowiedź na mój post z dnia 26.06 dot wymiany red Prins na Alaska. Chcę uściślić, w styczniu wymieniono w zakł. spec. zestaw naprawczy przy przebiegu 82 000 km, obecnie mam przejechane 91 000 km, w tym czasie byłem już 4 razy na czyszczeniu reduktora - oblepiony popychacz zaworu gazu, zablokowany popychacz uniemożliwia przełączanie na gaz. Z tego wniosek, iż problem nie nleży w membranach. Tankuję na stacjach Lotosu, Orlenu, BP. Strata czasu i pieniędzy na przeglądy zmusiły mnie do zadania pytania ekspertowi, jak się z tym problemem uporać. Czy wymiana reduktora na inny załatwi problem? Moje pytanie: jakiej innej firmy reduktor będzie odpowiedni o parametrach" Prinsa", ale mniej czuły na zanieczyszczenia, a tym samym mniej kłopotliwy w eksploatacji?
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plgazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl