Pytanie
Witam,Po remoncie silnika instalacja zupełnie źle chodziła. Szarpanie, brak mocy itp. Na benzynie samochód jeździ jak z fabryki.Wymieniłem filtry fc i fl oraz wyczyściłem reduktor. Podłączyłem interfejs, zaktualizowałem firmware na 1.18.27 czyli najnowszy i jakie jest moje zdziwienie gdy czujnik (dobrze wybrany) podaje ciśnienie gazu 3,7! Przy próbie przełączenia na gaz i muśnięciu pedału gazu ciśnienie gwałtownie spada a samochód się dusi i gaśnie plując z rury wydechowej.Z tego co się orientuję wygląda to na reduktor (Emmegas 620). Reduktor ten kosztuje 290 zł. Czy mogę założyć inny, nie gorszy ale tańszy? Jeżeli tak to jaki? Czy to na pewno padnięty reduktor?Pozdrawiam,MK
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plObjaw opisany przez Pana wcale nie musi świadczyć o uszkodzeniu reduktora. Proponuję zacząć diagnostykę od sprawdzenia drożności przewodów od zbiornika do samego reduktora, jak również skontrolować wypływ gazu z reduktora.
Dobrze jest dokonać pomiaru ciśnienia gazu za reduktorem przy pomocy zewnętrznego manometru ciśnienia (mechanicznego).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl