Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 11,1 tys. odpowiedzi

Zacierający się attuator

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.
piątek 2014-07-25

Pytanie o eksploatację instalacji.

Zacierający się attuator

Pytanie

Witam
Mam Passata, rocznik 1995 z silnikiem 1,8 i wtryskiem jednopunktowym. Instalacja LPG to BingoM (KME), parownik Tomasetto.
Problemem jest zacierający się attuator. Pierwszy zatrzymał się po trzech latach eksploatacji (po przebiegu ok. 45 tys. km). Drugi identyczny, kupiony w sklepie i dedykowany do Bingo też się popsuł. Co się dzieje, że zacierają się. Szkoda kasy na reklamację, bo wyśle się i odeślą sprawny lub nie, a koszt nowego to ok. 60 zł. Na jednym i drugim widać było biały smar. Teraz wstawioną mam zwykłą kryzę i auto jeździ, jednak fajniej byłoby jeździć z "krokowcem".
Proszę o odpowiedź na pytanie, jak ustrzec silnik krokowy przed zatarciem się, ew. jakiej lepszej marki kupić ten element, by działał on latami?

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Piotr Złoty

Redaktor gazeo.pl

Osobiście mam jak najlepsze zdanie o silnikach krokowych firmy KME stosowanych w instalacjach Bingo. Warunkiem jest ich prawidłowy montaż (silnikiem elektrycznym do góry). Jeżeli w Pana aucie występują notorycznie problemy z ich zacieraniem, problemem może być jakość paliwa. Na to można zaradzić stosując filtr fazy lotnej od instalacji IV generacji.

piątek 2014-07-25
Zamów wycenę instalacji LPG i zobacz ile zaoszczędzisz
  DRETAN Maciej Pająk
Pocztowa 87
72-004, Tanowo
Zamów wycenę




Gazeo
Zaloguj sie jako:
  Czytelnik
  Warsztat
  Producent
Nie pamiętam hasła Załóż konto
Ustawienia plików cookie