Pytanie
Witam,Eksploatowalem dzielnie Punto II 1.2 8v 60km 2001r na gazie (sterownik STAG 50, emulator wtryskiwaczy LECHO, obd LANDI RENZO, śruba, a kiedyś śruba + silnik krokowy). Oprócz wymian filtra gazu, regulacji reduktora (LOVATO bądź LOVTEC) raz na pół roku, późniejszym wyrzuceniu silnika krokowego, auto sprawowało się nie najgorzej. Tzn. należało stosować pare trików (przy około 1,5 tys obrotów na biegach 3, 4, 5 nie można wciskać pedału gazu do oporu, bo auto delikatnie strzela oraz przy zmianie biegów obroty nie spadały - stały w miejscu bądź szły delikatnie do góry).Obecnie autem będzie jeździć kobitka, więc chciałbym zamienić sterownik oraz reduktor (jego czas powoli się kończy - gaśnie, po jeździe ciężko odpala, musi postać dłużej aby był normalny zapłon). Moje pytanie brzmi: Jaki powinienem zakupić sterownik oraz reduktor, aby dziewczyna podjechała chwilę na benzynie i auto bez ingerencji przełączyło się na gaz, oraz przy zmianie biegow obroty zachowywaly się normalnie. Podobno ma to być sterownik termiczny, a reduktor z czujnikiem temp. BINGO M będzie odpowiednie? Wtedy zostaje emulator LECHO i obd LANDI RENZO. A reduktor?
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl