Pytanie
Dzień dobry! Mam problem z autem. Otóż podczas jazdy na LPG zapalił mi się check , okazało się że przyczyną tego jest po podłączeniu do komputera to: sonda lamda na granicy regulacji: katalizator poniżej wartości progowej (może być dziurawy lub zapchany). Moje pytanie brzmi: czy jeśli wymienie te części to czy nie będzie mi już auto gasło przy wrzucaniu 1-go biegu i zrzucaniu na 2-gi bieg i szarpało na tych dwóch biegach? Dodać muszę, że na benzynie problem nie występuje a na gaz nie chce nawet się przełączyć w chwili obecnej. Proszę o fachową poradę i pomoc. Pozdrawiam Sebastian
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plUsterka tych dwóch elementów nie ma wpływu na opisane problemy z instalacją gazową jak np. brak możliwości przełączenia na gaz, czy szarpanie na dwóch pierwszych biegach. Problemu upatrywałbym w instalacji gazowej, a temat zapalenia kontrolki jest tylko skutkiem usterki instalacji LPG lub układu zapłonowego. Zjawisko dość częste w tym modelu auta.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl