Pytanie
Witam,
Mam Audi 80 B3, silnik 1.8 PM 8V. Jednopunktowy wtrysk. Instalacja II generacji. Problem mam taki, że na ciepłym silniku samochod trzyma obroty 1200-1300, czasami dostaje jakiegoś zwisa i obroty utrzymują się nawet na 2000. Jak jest zimny to ma obroty ok. 600-700 i żeby nie zgasł trzeba go chwilę trzymać na obrotach.
Cco mam robic? Wkurza mnie jak stoję na światłach, a auto "wyje" jak głupie.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPrzy silnikach Volkswagena zasilanych jednopunktowym wtryskiem benzyny objawy opisane przez Pana często spowodowane są przekładką gumową pod monowtryskiem. Na benzynie powoduje to jedynie zubożenie mieszanki, na gazie zaś podwyższoną prędkość obrotową lub gaśnięcie.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl