Pytanie
Kupiłem Audi już z wmontowaną instalacją sekwencyjną 3 miesiące temu. Do czasu wymiany filtrów fazy ciekłej i gazowej przełaczanie na gaz odbywało sie płynnie bez żadnych szarpnięć i dławień, silnik też nie gasł.Natomiast po wymianie przy próbie przełączenia silnik dławi się i przy niższych obrotach gaśnie. Pomaga dopiero odpalenie silnika przy 3-4 razie i zagazowaniu.Tak się odbywa przy ruszaniu z miejsca a w trakcie jazdy na 3 lub 4 biegu i gdy obroty są odpowiednio wysokie przełacza się na gaz ale odczuwalne są szarpnięcia i dławienie silnika przez kilka sekund a później jest już w porządku.Dodam, iż jazda na gazie odbywa sie po przełączeniu bez problemu silnik na biegu jałowym nie gaśnie. Odczuwalne są szarpnięcia jedynie gdy jest za wysoki bieg a obroty za niskie.Jazda na benzynie jest tez bezproblemowa nie dzieje się nic niepokojacego - silnik pracuje rowno.Jaka moze byc przyczyna?Insatalacja posiada zawor gazowy BRC , system lambda EGAS i komputer AKME lub ACMEGdzie mogę w razie konieczności diagnostyki instalacji gazowej dokonać serwisu w pobliżu legnicy i okolic?Próbowalem w Legnicy, ale żaden serwis nie ma możliwości podpięcia się do tego komputera.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plgazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl