Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,7 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Sobota 2009-05-23

Jaką instalację LPG wybrać?

blos

Pytanie

Czy do jednostki wolnoobrotowej 6.6 v8 na gaźniku można założyć takie urządzenie (blos), miałem dośc poważne problemy z instalacją na silniku 5.0 V8 na gaźniku, wypróbowałem różne rodzaje mikserów i albo auto chodziło na gazie dobrze a na benzynie silnik się zalewał, albo na benzynie dobrze a na gazie był problem ze stabilną pracą silnika , problemy były związane z przepływem powietrza, może nieprawidłowy mikser był używany, moje pytnie to ; jaki mikser jest rekomendowany do takich jednostek napędowych V8 dużej pojemności na gaźniku, wolnoobrotowych o niewielkiej mocy?

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC
Teoretycznie montaż miksera typu "blos" do silnika gaźnikowego jest możliwy (nie wykonywałem takiej modyfikacji). Wiąże się to jednak ze zbudowaniem całkowicie nowego układu dolotowego,który pozwoli na zamontowanie "blosa" w miarę blisko gaźnika. Jeżeli chodzi o typowe miksery do silników gaźnikowych to nie spotkałem rekomendowanego do Chryslera 6.6 v8. Pozostaje inwencja montażysty i adaptacja istniejących mikserów. Doświadczenie montażysty jest tu kluczowe a w związku z nielicznymi tego typu przeróbkami o doświadczenie coraz trudniej. Niestety w takich samochodach z gaźnikiem wprowadzenie gazu jest poważnym problemem. Nieunikniona jest zmiana parametrów pracy układu ssącego poprzez "dławienie" zasysanego powietrza. Powoduje to opisywane przez Pana problemy. Pojawiały się rynku różne dodatkowe elementy mające złagodzić ten problem - np. elektrycznie sterowana przepustnica wlotu powietrza. Podczas pracy na benzynie była otwarta a podczas przeacy na gazie dławiła dolot powietrza zwiększając podciśnienie zassysjące gaz do silnika.
Sobota 2009-05-23

Oliwer Sandowski

Monter KME
Teoretycznie montaż miksera typu "blos" do silnika gaźnikowego jest możliwy (nie wykonywałem takiej modyfikacji). Wiąże się to jednak ze zbudowaniem całkowicie nowego układu dolotowego,który pozwoli na zamontowanie "blosa" w miarę blisko gaźnika. Jeżeli chodzi o typowe miksery do silników gaźnikowych to nie spotkałem rekomendowanego do Chryslera 6.6 v8. Pozostaje inwencja montażysty i adaptacja istniejących mikserów. Doświadczenie montażysty jest tu kluczowe a w związku z nielicznymi tego typu przeróbkami o doświadczenie coraz trudniej. Niestety w takich samochodach z gaźnikiem wprowadzenie gazu jest poważnym problemem. Nieunikniona jest zmiana parametrów pracy układu ssącego poprzez "dławienie" zasysanego powietrza. Powoduje to opisywane przez Pana problemy. Pojawiały się rynku różne dodatkowe elementy mające złagodzić ten problem - np. elektrycznie sterowana przepustnica wlotu powietrza. Podczas pracy na benzynie była otwarta a podczas przeacy na gazie dławiła dolot powietrza zwiększając podciśnienie zassysjące gaz do silnika.
Sobota 2009-05-23

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum
Teoretycznie montaż miksera typu "blos" do silnika gaźnikowego jest możliwy (nie wykonywałem takiej modyfikacji). Wiąże się to jednak ze zbudowaniem całkowicie nowego układu dolotowego,który pozwoli na zamontowanie "blosa" w miarę blisko gaźnika. Jeżeli chodzi o typowe miksery do silników gaźnikowych to nie spotkałem rekomendowanego do Chryslera 6.6 v8. Pozostaje inwencja montażysty i adaptacja istniejących mikserów. Doświadczenie montażysty jest tu kluczowe a w związku z nielicznymi tego typu przeróbkami o doświadczenie coraz trudniej. Niestety w takich samochodach z gaźnikiem wprowadzenie gazu jest poważnym problemem. Nieunikniona jest zmiana parametrów pracy układu ssącego poprzez "dławienie" zasysanego powietrza. Powoduje to opisywane przez Pana problemy. Pojawiały się rynku różne dodatkowe elementy mające złagodzić ten problem - np. elektrycznie sterowana przepustnica wlotu powietrza. Podczas pracy na benzynie była otwarta a podczas przeacy na gazie dławiła dolot powietrza zwiększając podciśnienie zassysjące gaz do silnika.
Sobota 2009-05-23

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl
Teoretycznie montaż miksera typu "blos" do silnika gaźnikowego jest możliwy (nie wykonywałem takiej modyfikacji). Wiąże się to jednak ze zbudowaniem całkowicie nowego układu dolotowego,który pozwoli na zamontowanie "blosa" w miarę blisko gaźnika. Jeżeli chodzi o typowe miksery do silników gaźnikowych to nie spotkałem rekomendowanego do Chryslera 6.6 v8. Pozostaje inwencja montażysty i adaptacja istniejących mikserów. Doświadczenie montażysty jest tu kluczowe a w związku z nielicznymi tego typu przeróbkami o doświadczenie coraz trudniej. Niestety w takich samochodach z gaźnikiem wprowadzenie gazu jest poważnym problemem. Nieunikniona jest zmiana parametrów pracy układu ssącego poprzez "dławienie" zasysanego powietrza. Powoduje to opisywane przez Pana problemy. Pojawiały się rynku różne dodatkowe elementy mające złagodzić ten problem - np. elektrycznie sterowana przepustnica wlotu powietrza. Podczas pracy na benzynie była otwarta a podczas przeacy na gazie dławiła dolot powietrza zwiększając podciśnienie zassysjące gaz do silnika.
Sobota 2009-05-23